Nov 16, 2009

new monday

pg2 ni dah ter tgk muke die..huhu, takmo tgk, I lebih rela pindah bilik sebelah..teruksnyer perangai aku kan..ahaks..hati masih sakit, takmo tambah org sakitkan lg..waaaa, pg2 lg dah wat dose

ok, smlm g umah nasurah kawen, temanye putih + bunga2 merah, cantik juga tau..aku dulu nak pakai putih, takut nmpk mendung je kang, almaklumla keadaan kulit kami yg tak mengizinkan, tu yg tak pakai putih walaupun mase nikah, cume outdoor tu jela pki gaun..ni aku tepek sekeping gambo pengantin baru + pengantin perasan baru..wink*wink*


comey kan

k, ni je entry utk pg ni, saje nak menyibukkan diri konon2 macam menaip laju2 la..haha

7 comments:

Ann said...

cntik nyer tema putih merah...

Fara FarSha said...

ann, nnti ann kawen wat la merah itam, pun cantik sgt..meriah gitu=)

kapten said...

farah..aku nak wat hiaju kuning lg best.... :-)

Fara FarSha said...

ijo kuning tu bukan ke kaler bendere kedah..hang ni semangat padi betoi la..hahah

Hasmizah said...

tu ar kedekot amek gambo satu... nak lek x nyempat2... isyh dak kecik ni...

Fara FarSha said...

alah u ni zot, I taknak menyempitkan lg bilik tu, nnti panas pengantin tau..haha

Hasmizah said...

eleh mcm2...dah name penagtin kan mmg la ramai org dtg tgk... ape la mu ni...ngade jer...

Harta Dunia Akhirat

Lilypie Fourth Birthday tickers

Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Analog Clock

Islamic Quote of the Day

Asmaul Husna

Solat Time_Kota Kinabalu

click! click!

Followers


 

Design by Amanda @ Blogger Buster