Nov 11, 2009

bila terasa rindu..

ari ni aku tak pose, semalam tak makan sebiji nasi pun, aku kutil2 je nasi tu semalam depan tv..Pagi2 ni tetibe lak rase rindu kat my bucuk..nak dedicate lagu ni kat bucuk yg jauh di mate tp dekat di hati lah..miss U lah syg;)

Aku ingin menjadi mimpi indah dalam tidurmu
aku ingin menjadi sesuatu yang mungkin bisa kau rindu
Karena langkah merapuh tanpa dirimu
Karena hati telah letih
Aku ingin menjadi sesuatu yang selalu bisa kau sentuh
Aku ingin kau tahu bahwa ku selalu memujamu
Tanpamu sepinya waktu merantai hati Oh……..
Bayangmu seakan-akan …………
Kau seperti nyanyian dalam hatiku
Yang memanggil rinduku padamu oh………..
Kau seperti udara yang kuhela kau selalu ada
Hanya dirimu yang bisa membuatku tenang
Tanpa dirimu aku merasa hilang dan sepi
Kau seperti nyanyian dalam hatiku
Yang memanggil rinduku padamu Oh ……….
Kau seperti udara yang kuhela
Kau selalu ada, selalu ada, dan selalu ada
Yang selalu ada dan selalu ada ………..

2 comments:

ayen =D said...

walaupun post ni mcm tak sesuai utk bdk2 underage baca, ain nak letak gak komen kt sni..

iaitu..

wah.. sudah maju ya blog kak fara.. ;)

sorry la, sgt tak pat tolong haritu, and ale2, buka, dah maju.. hehehe.. tahniah.. keep it up

Fara FarSha said...

ape plak tak sesuai nye ain, mane ade ayat yg takleh dibace..hehe
alhamdulillah, berkat doa kalian, akak bertambah maju..cewahh;)

Harta Dunia Akhirat

Lilypie Fourth Birthday tickers

Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Analog Clock

Islamic Quote of the Day

Asmaul Husna

Solat Time_Kota Kinabalu

click! click!

Followers


 

Design by Amanda @ Blogger Buster