Nov 7, 2009

Gambar Kawen Part 3 (Batu Kikir)

mehla aku upload sket gmbo kawen kek batu kikir ari tu..boring la plak dok umah takde keje ni..cket je tau, takleh lebih2..wakaka..(kedekut taik idung masin gak ko ye fara)


agak kepoyoan

Sebelum aku mengupload dengan lebih sakit ati lg, meh nak citer siket, agak lebih kurang menunggu N9 menjaringkan 2 gol jugak la aku tggu gambo ni berjaya diupload..pehh..nasib N9 yg gol, kalau kelantan, mau aku upload gambo nik aziz je dlm ni..lg bagus..sambil tgk bola niii..yahuu..N9 dah 3..ok next gambo tggu bola abis


Gambo yg berjaya diupload selepas bola abis (N9 3-Klntn 1) ;)


Ni pulak lepas tgk cerekarama (dah masuk ari lain dah)

Tgkla tahap kelembapan tenet di rumah ku, smpi masuk 2 hari aku upload (percaye lah)...


gambar yg diupload semase sedang bergayut ngan en suami (#bukan bergayut di tiang mahupun pokok ye)

Sekian...

5 comments:

shawal said...

# gumbiranya dlm hati, n9 menang lagi, seperti sume trofi, kite bolot pergi #....

Fara FarSha said...

Nasib kite 2-2 org N9 kan yang, kalo sorang N9, sorang Klntn, maunyer perang dunia ke-3 dah..hehe

~HaNna~ said...

mmg lembabs pon kt palong tuh...ape lg..?..

POTONG jek la...;p

hahaha..

Fara FarSha said...

OF COURSE...:)

Ann said...

jom potong...

Harta Dunia Akhirat

Lilypie Fourth Birthday tickers

Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Analog Clock

Islamic Quote of the Day

Asmaul Husna

Solat Time_Kota Kinabalu

click! click!

Followers


 

Design by Amanda @ Blogger Buster