May 18, 2010

tak suke keadaan ini!!

Tetibe rase nak tukar kate ganti diri dengan "saye"..ok, untuk entry ini saje...saye punye suke lerrr..;)


oh, sesungguhnye, saye sgt tidak suke keadaan yg melande saye skrg ini..dah dekat 2 minggu saye rase tak bape nak syok tp saye gagahkan diri juge..

saye ilang nafsu makan tp sentiase rase lapa yg teramat (walau dihidang dengan ayam golek sekor depan mate, mahupun udang galah dan ketam batu, tetap jugak tak lalu)..-dah galah ngan batu, mane nak lalu-..kepale rase pusing bile baring,  badan rase tak sedap dan menggigil, rase malas yg teramat (lagi2 nak vacuum umah ngan memasak)..rase mau tidooooooooooo jeeeeeeeeeeeeeeeeee..

agaknye berat badan saye dah turun 3 kilo, makan taknak tp asik nak membuang je..huhu, sayangnyer lemak saye hilang begitu saje..sebenarnye dah seminggu tak main bdminton, tak tau kenape, mungkin sebab jauh n tak larat nak p, g tawau pun tak jadi..yang jadinye, saye mau balik kg luse (20/5/2010)...itu saje yg syoknyer..

saye mau balik kg naik ini......
acah aje

7 comments:

Ann said...

aah tol gak tu galah ngn batu, mane nk selera...

bawak ar buah tangan dr sabah kt kitorg..hakhak..

azinuj said...

ait fara..da tak lalu makan ni..ade ape2 ke..da uwek2 ke nih.. hik hik.. :P

Fara FarSha said...

ann:buah tgn takde ann, tapi tapak tgn ade 2 ni ha, pilih je yg mane nak..hehe

jun:rase 'itu' pun ade jun, tp malas nak mention, takut tak jd plak..huhu

Ann said...

tapak tgn watper...hang simpn jer la, aku xmo...hehe

dh 'uwek2' ke fara? patut ar xbselera ni...kihkih...

Abg Hashim said...

napa awak dah lama tak lawat blog saya?

Anisah said...

tanda2 ny len mcm..
dh ada ye? tahniah :)

Fara FarSha said...

abg hashim:den maleh nak ngomen la abg hashim kek kau punyo blog sobab eh tak bapo nak paham ekau punyo entry tu apo bondo eh..hehehe

tq cik chahhhh..:)

Harta Dunia Akhirat

Lilypie Fourth Birthday tickers

Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Analog Clock

Islamic Quote of the Day

Asmaul Husna

Solat Time_Kota Kinabalu

click! click!

Followers


 

Design by Amanda @ Blogger Buster