Feb 19, 2010

Hepi bufday Lin..

This post is dedicated to my best Friend...

"Hepi B'day 2 U", "Hepi B'day 2 U", "Hepi B'day, Hepi B'day ", "Hepi B'day 2 U"..
Lin, ko nyanyi la ikut mood ko ek..:), sambil lompat2 ke, sambil menyangkong ke, tak pun sambil ko masak, itupun kalo ko yg masakla kat umah tu, setahu aku ibu yg masak, heheh..

Semalam sblum tido wish dulu kat budak tembam ni..CNY ari tu dah ade yg merisik katenye, tunang bulan 6, kawen bln 12..baguih naa perancangan..ade ke nak adiah dari aku baby sorang, ko tanyela Shawal..heheh..aku doakan ko sihat sentiase, dan semoga dipermudahkan membina masjid nnti..jgn nak ngade2 lg eh main kayu 4 segi..

baju ijau ni la Lin budak tembam tuu..miss U la Darling..Muahhh..(bukan ijau belang2 tu eh, itu en yahya yg tgh usha2 cik yah..hehe)


3 comments:

Ann said...

oh itulah yahya rupenyer...hehe

Fara FarSha said...

ha, tu la yahya yg kuat mengorat anak dare org

geng lepak said...

eh..aku macam kenal je yang duduk kat depan sebelah yahya tu..ah ha..

Harta Dunia Akhirat

Lilypie Fourth Birthday tickers

Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Analog Clock

Islamic Quote of the Day

Asmaul Husna

Solat Time_Kota Kinabalu

click! click!

Followers


 

Design by Amanda @ Blogger Buster