Nov 10, 2011

Dzaffrin 10 bulan dah

cepat gak rase, diam tak diam dah sepuluh bulan budak yg tak bape nak dompot tu lagi..skang Dzaffrin dah ade kat KK, duduk bersame saye, wat mase ni smpai 19/11 mak ngan ayah la yg jage, pas diorg balik, sampi hujung bulan 12, duduk ngan kakak yg saye tumpang tu..pastu berpindah le balik..tu le kejenye, pindah randah..ni dah masuk 3 rumah saye duduk, kene pk gak ni sape la yg sudi menjage Dzaffrin yg makin mengganas tu.huhu..skang Dzaffrin baru nak blaja jalan2 jatuh, kadang2 sampai menggigil2 die nak berdiri, memanjat skang hobi die.berat pun dah turun sebab lasak bukan main..bile kadang2 org tanye sy, anak ko dah pandai ape fara, sy ckp baru memapah2, panjat2 je..ooo, anak aku baru 6 bulan dah nak blaja jalan dah, cepat betul die..sy ckp ye jela..x kesah la umur bape bulan pun anak sy nak jalan, lmbat ke, cepat ke, janji die sgt aktif dan sihat..nyampah gak kadang2 org ckp mcm tu, mcm nak tunjuk anak aku la paling lambat membesar..huh

tggu order tak sampai2 @ restoran mamak Kepayan

2 comments:

I am muslims said...

tomeynyer mudak mOlattt nieh...geramnyerrrr!

Fara FarSha said...

tak bape nak moolat dah..huhu

Harta Dunia Akhirat

Lilypie Fourth Birthday tickers

Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Analog Clock

Islamic Quote of the Day

Asmaul Husna

Solat Time_Kota Kinabalu

click! click!

Followers


 

Design by Amanda @ Blogger Buster