Apr 10, 2011

Umi rindu Dzaffrin

azab rasenye berpisah dgn anak, dah mcm org giler dah ni..baru nak masuk 54 jam, tp rase mcm 54 hari..dari jumaat ari tu, pantang teringat je, meleleh2 la air mate ni ingat dzaffrin..umi rindu sgt nak cium dzaffrin, peluk dzaffrin, basuh berak dzaffrin, mandikan dzaffrin, tidokan dzaffrin, bg makan dzaffrin, susukan dzaffrin, semualah dgn dzaffrin..tambah lg kalau lepas perah susu, sedihnye tuhan je yg tau, sape lg nak minum kalau bukan dzaffrin, tp skang terpakse umi buang mcm tu je..

nak buat mcm mane dzaffrin, umi dah kene balik bekerja, sape nak jage dzaffrin kat sabah ni, tp umi akan usahakan cari pengasuh terbaik untuk dzaffrin, cari umah selesa utk dzaffrin, takdela mcm ni sejam sekali kene telefon dzaffrin..berpisah dgn ayah kamu pun tak sehebat ini sedihnyer umi..sebak hati umi, tak boleh langsung tersebut name dzaffrin, mesti air mate yg ikut sekali..sambil menulis ni pun, tak henti2 umi kesat air mate..

Dzaffrin syg, umi sentiasa doakan yg terbaik untuk dzaffrin, moga perpisahan ini hanye sementara..umi pasti kembali bawa dzaffrin ke sini..umi sgt meRINDUi kamu Dzaffrin Iskandar..rindu sgt2..

dzaffrin same ayah


gamba terakhir dzaffrin kat KLIA, sedih je muke die, mcm tau nak kene tinggal
~Dzaffrin nak tumbuk umi ke tuuu~

6 comments:

kapten said...

Luahan hati seorang IBU... :-)

Fara FarSha said...

ibu..ibu..engkaulah ratu hatiku..:(

Fazliza said...

sedeyla farah...dah..jangan sedey2 sgt..kuatkn semangat..cari pengasuh cepat2....nnti leh duduk ngn draffin:)

Fara FarSha said...

huhu, dah jd draffin dah anti liza tulis name kamu..hehe..tula,dugaan betul duduk pjj ni..sabo jela..tq anti liza:)

Azzura said...

ate kome, dr kecik sampai kecik (sbb kamu idok ler besar2)..asek nak nangeh nape?? huhu...sabarla fara oiiii...dugaan...lain org, lain plak dugaan'y...haisyyy

Fara FarSha said...

ituler paseinyer anti tanjung(sbb kamu idokler betul2)..haisyyy

Harta Dunia Akhirat

Lilypie Fourth Birthday tickers

Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Analog Clock

Islamic Quote of the Day

Asmaul Husna

Solat Time_Kota Kinabalu

click! click!

Followers


 

Design by Amanda @ Blogger Buster