Jan 2, 2010

nyebok2

tgh hari ni suami ajak p skuadron die, kat sane tenet laju sket die kate..kalo kat umah ni bukan stakat tak laju, ntah ape aku nak described pun tak tau tahap kesiputan terlampau..ape lg, kemas2 beg, terus lari masuk kete..bleh nyebok2 dlm office die..hehe, abihla aku selongkar sat lg

dah smpi office tu bleh plak die kate, nuri tu nak g keningau tuh, abg nak pegi la..aishhh, goram eh den dongar, dio nak tinggalkan kito plak sengsorang kat office ni..jgn nak ngengade eh aku kate, kang aku kene ngorat kat skuadron die ni kang, jeles kang..ha..ha..

so, aku sempatla snap beberape keping gambo nuri nak cau dari dlm office suami..maapla ye, gambo ni amik pakai hs cikai jek, kamera aku charger die tggal kat semennjung..



tgh panas enjin..depan sane tu Labuan airport



nuri sedang betatih-tatih



eee..mcm antu plak kaki tak jejak



babaiiiii

0 comments:

Harta Dunia Akhirat

Lilypie Fourth Birthday tickers

Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Analog Clock

Islamic Quote of the Day

Asmaul Husna

Solat Time_Kota Kinabalu

click! click!

Followers


 

Design by Amanda @ Blogger Buster